آنیساآنیسا، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 24 روز سن داره

شیرینی زندگی ما

دختر 18 ماهه من

1392/12/4 3:13
نویسنده : مامان ثریا
240 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم میدونم خیلی تنبلی کردم مامانی اما واقعا سرم شلوغ بود نمیرسیدم بیامو وبلاگتو آپ کنم...

دیگه نمیزارم انقد به تاخیر بیافته عشقمممم

عزیز دلم مامانی قربونت بشه که تو انقددد شیرین شدی عشقه من .روز به روز داری بزرگ میشی گاهی وقتا که نگات میکنم به این فکر میکنم که چه زود شدی 18 ماهه عزیزم به اینکه چیزی نمونده بشی 2 ساله باورم نمیشه که دارمت خدارو شکر که هستی عزیزم .ماشالا..دختر خوبی هستی اذیتم نمیکنی خیلی شیطون شدیا اما خوب شیرینی واسم عزیزدلمممم

عشقم خیلی زرنگ شدی هرچی میگم سریع متوجه میشی اصلا نمیشه  دیگه گولت زد.دیگه همرو میشناسی دیگهه مثل سابق وقتی غریبه هارو میبینی وحشت نمیکنی.

قربونه شیرین زبونیت عزیزم هر چی که بخوای بهم میگی مثلا آب.شیر. غذا حتی اگه بخوای برقصی میگی نانای .وقتی دلت کارتون بخواد میگی دارتون عزیزممم اخه دلم میخواد بخورمت اون لحظه..

وقتی میریم خونه آنه میری تو راه پله دایی رامینو صدا میزنی میگی دایی دون (دایی جون)دایی بیا بیا.خیلی با هم دوست شدین تا میاد بالا واسش ناز میکنی منتظری تا بهت بگه واسه دایی برقص فقط واسه دایی رامین انقد ناز داری عزیزم.

از بیدار شدنت بگمممم که باید تا هر وقتی که میخوای بخوابی و نباید بیدارت کنم در هر شرایطی اما اگه خواب نداشته باشی بیدار میشی اگه خونه خودمون باشیمو بابا نباشه میگی عباسسس ینی کجاس

اگه خونه انا باشیم میگی آنه یا آتا سریع بلند میشی بری سمتشون..

وایییی آنیسا عاااشق کفش پاشنه بلندی همه کفشای منو امتحان کردی حتی پاشنه بلند ترینشو هر کی میبینه تعجب میکنه اخه خیلی راخت باهاشون راه میری بابا بهم میگه تو این یه مورد کشیده به تو !!

اینم چندتا عکس با کفش پاشنه بلند البته کفش مهسا جون... کیفیته عکسا یکم پایینه.

 

فدای پاهای نازت قشنگممممم

 

اینجا هم ساعت 1 شبه با کفشهای من

کلا علاقه خاصی داری به اینکه کفش یا لباس بزرگنرارو بپوشی این عکسم با کاپشنه من

 

مامانی فدات شه اخهههه

اینم بگم دایی امین که اجازه نمیده هر کسی به سیستمش دست بزنه شما این کارم میکنی...دختره ما داریم؟؟؟آفرینننن هههه

این چندتا عکس هم رفته بودیم باغ زندایی مریم ازت گرفت

 

دوستتدارم دارم آنیسام.

 

پسندها (3)

نظرات (1)

shayanjooni
4 اسفند 92 7:55
سلام خوبید.وبلاگ خوبی دارید.خوشحال میشم قدم رنجه نماییدو به تولد ماشینی شایان جون تشریف بیارید.